Merancang Untuk Berjaya.....

"Kita bangkit dari kegagalan, Kita belajar dari kekecewaan, Dan kita mesti mengerti dan memahami, Apa yang kita alami hari ini, Bukan bererti matinya semangat, Berkubur keyakinan begitu sahaja, Tapi dari rebahnya sekeping hati, Akan bangkit seorang insan, Mengangkat martabat maruahnya, Yakin akan dirinya, Menjulang kembali kekuatannya, Menggegar kembali jeritan dan laungannya... Allahuakbar...."

Thursday

Latihan Industri



Dari 6 Jun 2009, hingga hari ini....
dari hari isnin sehingga hari jumaat.....
dari pukul 8 pagi hingga 5 petang....

aku dookkk pejabat jea!!!!!!!!!


hahahahaha....
ganti YDP lar....



fuh....
ni aku nak bercerite ar....

latihan industri aku yang telah jayanye di Majlis Perbandaran Kuala Kangsar....

Dari hampir 3 bulan aku di sini, tanpa merasakan borin dan mengantok (dalam hati lain lar)...
hehehehehehe......




Cantik tak logo MPKK???
dulu dikenali sebagai Majlis Daerah Kuala Kangsar, namun setelah penduduknya semakin meningkat dan pelbagai kriteria lain yang menyebabkan ia kini dikenali sebagai Majlis Perbandaran Kuala Kangsar.....



Nih la pintu masuknye ke Jabatan Perancang Bandar, MPKK....


Ni kawasan pejabat aku......
Ade 6 orang staf semuanya....

Seorang pegawai perancang iaitu En. Norulamin B. Ahmad...
ade 3 Juruteknik iaitu En Firdaus, Juruteknik Bahagian Sg. Siput....
En Rahmat, Juruteknik Bahagian Kuala Kangsar...
Cik Salina, juruteknik perancang.....
En Zahir, pembantu pertanian.....
dan En Fahmi, Pembantu tadbir....

dan yang utama kat pejabat tuh,aku lar....
hehehehe...
Yang berhormat...
yang dipertua MPKK, Dato' Mohd Faizal.....

hehehehhehe....
gurau dalam menghiasi keindahan dalam kehidupan kan.....



Hehehehe..... tengok ag...


nih las pic....

saje nk kenal kan kt korang....second row tuh meja aku r....

Banyak kebebasan ar...
tapi bila diberikan tugasan,cukup liat aku nk siapkan....

hehehehe.....

Yang dah diwartakan kat MPKK nih,
ade Pelan Induk Landskap....
Rancangan Tempatan...
laporan teknikal RSN n ade banyak ag r......

nak terangkan banyak lar....

Autocad,baru sekali aku gunakan....
yang banyak digunakan kat sektor kerajaan nih adalah sistem GIS....

tobat aku....
Pasni nk mahirkan diri dalam GIS....
baru leh maju.....

Haha...
ok r...

Nk ketahui tentang keje part time aku????
tunggu kay....

2 PerancanG:

fatin sabirah said...

Sx nk tnye awk amk course ape ye?

faizal hamid said...

Perancangan bandar & wilayah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan


Segala isi kandungan dan gambar-gambar di MUB's blog (Merancang Untuk Berjaya) ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada MUB's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi


Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998