Merancang Untuk Berjaya.....

"Kita bangkit dari kegagalan, Kita belajar dari kekecewaan, Dan kita mesti mengerti dan memahami, Apa yang kita alami hari ini, Bukan bererti matinya semangat, Berkubur keyakinan begitu sahaja, Tapi dari rebahnya sekeping hati, Akan bangkit seorang insan, Mengangkat martabat maruahnya, Yakin akan dirinya, Menjulang kembali kekuatannya, Menggegar kembali jeritan dan laungannya... Allahuakbar...."

Assalamualaikum....

Hari ini aku nak citer pasal 'GemOOOKkkk' Perancang...
Hehehe... Gemook nih kucing kacukan... wah gitu lak yea....

Nak tengok ke???
Xnak tgk pun aku kasi tengok....
Hehehe...





Comel tak???
GemOOOk nih cukup manje bila lapar je....
Hahahahha...
Kalu kenyang...???
Huuu... Nak pegang pun mengeliat....

Favorite dye???
Jeng.. jeng.. Jeng...

"TIDOOOOO"....





"Sayang,sayang sayang sayang,sayang sayang sayang" hehehe...
same tak????




Comel X????
tengok tuan dye la....
Hahahaha...





So,kalu korang nak tahu...
Usia Gemookkk terkini adalah 1 tahun lebey la...







Kalu bab makan, xpayah cakap la....
Memang memilih....
Kalu setakat ikan rebus,fuh sampay esok tak bersentuh....
Tapi kat makanan yang dlm tin 2, fuh satu tin ley abis sehari...

"Wei gemOOkk, melantak ke makan???"
hahhaa....

N yang len lak, kalu pas kene marah...
"touchin" tuh... Kalu touchin je xpe,skali marah sampai berak n kencing dengan selambanye di penjuru-penjuru yang dye suke....
hahaha.....

GemOOk pulak ade adik tiri.... Jiji n Jojo...
Tapi tak secomel gemOookk....



Jiji n Jojo anggap GemOOkk cam ibu diorang....
hahahha...

Slalunya kalu tdo pun,skali la...
"tido bawah ketiak mak la katekan"....

Yang nih, xsempat amik dengan jojo, jiji n gemook je ade...


Hehehe....
Yang penting semula kucing kat umah payche adalah "jantan" only... Tak suke dowh dengan Kucing betina....

6t kalu gemookkk,jiji n jojoooo da cukup baligh, boleh la kuar cari pasangan diorang...
Hahahahahaha.....

^_^
-P@y Che-

0 PerancanG:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan


Segala isi kandungan dan gambar-gambar di MUB's blog (Merancang Untuk Berjaya) ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada MUB's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi


Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998