Merancang Untuk Berjaya.....

"Kita bangkit dari kegagalan, Kita belajar dari kekecewaan, Dan kita mesti mengerti dan memahami, Apa yang kita alami hari ini, Bukan bererti matinya semangat, Berkubur keyakinan begitu sahaja, Tapi dari rebahnya sekeping hati, Akan bangkit seorang insan, Mengangkat martabat maruahnya, Yakin akan dirinya, Menjulang kembali kekuatannya, Menggegar kembali jeritan dan laungannya... Allahuakbar...."

Assalamualaikum...

Hari ini pulak aku nak bercerita mengenai masalah perbandaran lain plak...
Kali ini mengenai ...

"Tiada Jalan Masuk"

Apakah jalan penyelesaian bagi 233 pembeli unit kondominium di Paramount View yang tidak dapat menduduki rumah mereka semata-mata kerana tiada jalan masuk ke lokasi tersebut?



Jalan masuk adalah salah satu kriteria dalam meluluskan suatu KM...
Namun begitu, sebuah kondominium yang telah siap tidak dapat diduduki hanya kerana ketiadaan jalan masuk...

Mane pergi PBT???
kenape masalah ini timbul selepas projek da siap?? knape tidak diusulkan maslah ini ketika pelan dihantar untuk kelulusan dan ketika pembinaan??/


'Jalan msuk tidak selamat kerana berhampiran dengan pecawang milik TNB'

So, korang phm kan maksud aku kan???
So, lu pikir ar sendir...

Berita lanjut di paparan akhbar...
KOSMO!
Selamat membaca...
hehe...

-P@y Che-

2 PerancanG:

Cik_daya said...

Daya duk Cameron... tak der sangat masalah nie, jadi leh baca je laa kan...
kalau salah komen SORRY

Payche said...

lar...saya xkesah lar...
xpe...
hehhehe...
owh...
dok cameron...
Mesti best dengan suasana yang xsesak cam bandar besar kan...

erm...
xpe2.... saya pun suke berkongsi pendapat, komen daya ok, bagus2...

hehehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan


Segala isi kandungan dan gambar-gambar di MUB's blog (Merancang Untuk Berjaya) ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada MUB's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi


Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998