Merancang Untuk Berjaya.....

"Kita bangkit dari kegagalan, Kita belajar dari kekecewaan, Dan kita mesti mengerti dan memahami, Apa yang kita alami hari ini, Bukan bererti matinya semangat, Berkubur keyakinan begitu sahaja, Tapi dari rebahnya sekeping hati, Akan bangkit seorang insan, Mengangkat martabat maruahnya, Yakin akan dirinya, Menjulang kembali kekuatannya, Menggegar kembali jeritan dan laungannya... Allahuakbar...."

Monday

Kian Jauh....

Assalamualaikum...

ha.. pe citer kawan2... erm...
rini hari yang paling borin bagi aku...



teringat pulak kat kawan2 aku...
huhu...

Ayah?? aku rase dye keje MYDiN kot......
Aziim? ha, dengar citer g singapore untuk 30 hari mencari cinta sejati...
Apis??? mesti skunk tgh sakan bercuti sambil meneruskan 'tekad'nye...
erm.... paan?? aku ade la kol dye 2- 3 hari lepas kot... erm same je cam dulu... OKL bukan OKU, dok umah jea... hahaha...
Pendi???? xkan xpaham ag.. dye ne ley dok umah.. mesti lar keje kat KL tuh...
btw.. hope kite dapat jumpe lagi pasni...
ha... aku pun ade janji da blanje korang semua kalu aku dapat result 3.**... alhamdullillah.. akhirnya tercapai.... so.. biler nk berkumpul wat program semula... camping ke... jalan2 cari pasal ke... hahaha.. xpun g karoke ke... macam2 lar.. aku belanje ar... hahah..

baru2 nih.. pendi ade bagitahu nak pergi genting sebelum pose nih sesame planner.. tengok la kalu ade rezeki aku pergi...

hahaha..

so.. all da best kay...


-P@y Che-

0 PerancanG:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan


Segala isi kandungan dan gambar-gambar di MUB's blog (Merancang Untuk Berjaya) ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada MUB's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi


Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998