Merancang Untuk Berjaya.....

"Kita bangkit dari kegagalan, Kita belajar dari kekecewaan, Dan kita mesti mengerti dan memahami, Apa yang kita alami hari ini, Bukan bererti matinya semangat, Berkubur keyakinan begitu sahaja, Tapi dari rebahnya sekeping hati, Akan bangkit seorang insan, Mengangkat martabat maruahnya, Yakin akan dirinya, Menjulang kembali kekuatannya, Menggegar kembali jeritan dan laungannya... Allahuakbar...."

Salam Semua....

Erm... kawan2 yang sedang sibuk mencari ilmu.. aku pulak skunk sedang sibuk bekerja di samping melatih diri menjadi seorang yang berguna(bajet bagus)hahahhaha...

Skunk nih... aku bekerja kat Georgetown,Penang.... keje sebagai ape?? erm... Pembantu Tadbir jea... kerje dengan BERNAMA... Pertubuhan Berita Nasional Malaysia biro Pulau Pinang.... di bawah Kerajaaan Persekutuan... erm.. maybe ade yang tertanye knape aku x cari keje yang same dengan planning kan???




aku masih berminat dengan Planning cume buat mase ini.. aku masih mencari pengalaman.. untuk berjaya kite perlu berusaha dari bawah.... aku masih ingat ape yang aku blaja... n dalam masa yang sama dapat juga aku pusing2 tengok development kat cni.. besh gak.... erm....

Dulu pakai Drawing Table, skunk da dapat meja len... hehehe...


6t kite kongsi ag yea...
6t jumpe ley ar cite pasal penang ag.. memang besh cam penang.. bagunan lebey kurang cam melaka..
haha...
boley pusing2 aku bawak kalu korang datang cni..
hehhe..

-P@y Che-

2 PerancanG:

Nona Nadzirah Anak PakDin said...

akak ingat awak sambung. xpe usaha tangga kejayaan.

Payche said...

Insyallah saya sambung... dimana2 boley berjaya... yang penting adalah niat, usaha, keinginan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan


Segala isi kandungan dan gambar-gambar di MUB's blog (Merancang Untuk Berjaya) ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada MUB's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi


Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998