Merancang Untuk Berjaya.....

"Kita bangkit dari kegagalan, Kita belajar dari kekecewaan, Dan kita mesti mengerti dan memahami, Apa yang kita alami hari ini, Bukan bererti matinya semangat, Berkubur keyakinan begitu sahaja, Tapi dari rebahnya sekeping hati, Akan bangkit seorang insan, Mengangkat martabat maruahnya, Yakin akan dirinya, Menjulang kembali kekuatannya, Menggegar kembali jeritan dan laungannya... Allahuakbar...."

Hey2..
Bowink dowh dok keje je nih!..

haha.. orang lain banyak da g bercuti.. Aku lak di penang - Kuala kangsar,Perak... Kini.. ???? - Kuala Kangsar... Boring2... nak hilangkan stress nih.. nak jugak jalan2... lepak2 dgn kawan2...

Ha... kat cni, semua da berkahwin... aku je single mingle!! masih bujang.. nak enjOy la woi...
Bile ntah member2 aku nih ade dwet nak jalan2... cikit2 blanje,kopak la poket nih.. hahah...
Haha!! Syok sendiri je la~~
 Actly aku nak pusing2 ke timur.. Nak g Pahang mule2.. tp xde hala tuju... pahtu nakg negeri ~penyu~.. tapi member2 lak ade masalah kewangan.... wah.. boringnye teramat... Family aku lak... xmo jalan2 jauh2...
Las2 aku lak jadi pemandu pelancong.. bawak2 la diorang pusing2 PENANG...

hahah... layan je la.. tuh pown las minit punye citer.. naseb baek ade member.. dapat gak diorang 1 bilik.. kat hotel Equatorial, Bukit Jambul.. yang len semua penuh.. maklum la cuti2 sekolah...

Gambar dikaburkan... tuan empunya badan xbagi...Adik aku la nih~~
So.. pusing2 la... yang penting aku bawak diorang g ~RopeWalk~... ha,nak sangat tgk tempat yang slalu aku pegi kan?... hahhaha.... so.. gitu2 la..

Aku kalu ade rezeki 6t.. aku nakg satu tempat nih...*******... insyaallah... sape nak ikut.. jom2... dialu2kan.. tp xde istilah 'Belanje2' yea.. hahah

-P@y Che-

0 PerancanG:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan


Segala isi kandungan dan gambar-gambar di MUB's blog (Merancang Untuk Berjaya) ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada MUB's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi


Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998