Merancang Untuk Berjaya.....

"Kita bangkit dari kegagalan, Kita belajar dari kekecewaan, Dan kita mesti mengerti dan memahami, Apa yang kita alami hari ini, Bukan bererti matinya semangat, Berkubur keyakinan begitu sahaja, Tapi dari rebahnya sekeping hati, Akan bangkit seorang insan, Mengangkat martabat maruahnya, Yakin akan dirinya, Menjulang kembali kekuatannya, Menggegar kembali jeritan dan laungannya... Allahuakbar...."

Salam... yeah!!!... aku borin2.. aku post... Kalu dulu aku ade TEMAN yang cukup ISTIMEWA.. permaisuri Hati aku... tapi kini dye jauh... Takdir.. Aku masih MENGHARAP.. yeah!!! aku bukan lelaki yang cepat mengalah...!!... eh.. aku rase aku da lari tajuk nih.. hahhaa... ~Sayang MENgertilah~

Aku bukan peniru.. aku xsuke meniru... aku suka jadi diri sendiri... so... Biler aku pusing2.. blog2.. adik beradik MARCELLO.. aku jumpe sumtin.. eh.. ~pe kaitan peniru dgn adik beradik MArcello nih~ hahahha...




Kenal kan.. yeah.. ini la dye... ~Aizul Marcell0~



 ha, yang nih pulak adik dye koT... ~irinenadia Marcello~

 Pe yang ku minat..?? gambar2 diorang... fotographer yang best... tp mende yang aku nak citer lagu dalam blog Aizul nih.. Entah!! best ar.. So, aku tiru la letak dalam Blog aku! yeah... hahhaa.... amacam?? bukan tiru yea.. 

~Layan~
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sadarkah kekasih kelakuan kamu
Sungguh sangat menyiksa aku
Padahal ku beri apa yang kau mau
Tapi kau tak mengerti aku

Sakitnya hatiku
Dengan semua caramu
Bila kau terus begini
Nanti ku bisa pergi

Aku mohon sayangilah
Diriku di dalam hidupmu
Dan kamu jangan kasar-kasar lagi
Dengarlah pujaan hati

Aku mohon mengertilah
Kita Jangan Bertengkar lagi
Hadapi semua dengan dingin hati
Dengarlah pujaan hati
adarkah kekasih kelakuan kamu
Sungguh sangat menyiksa aku
Padahal ku beri apa yang kau mau
Tapi kau tak mengerti aku

Sakitnya hatiku
Dengan semua caramu
Bila kau terus begini
Nanti ku bisa pergi

reff:
Aku mohon sayangilah
Diriku di dalam hidupmu
Dan kamu jangan kasar-kasar lagi
Dengarlah pujaan hati

Aku mohon mengertilah
Kita Jangan Bertengkar lagi
Hadapi semua dengan dingin hati
Dengarlah pujaan hati

Sakitnya hatiku
Dengan semua caramu
Bila kau terus begini
Nanti ku bisa pergi

reff:
Aku mohon sayangilah
Diriku di dalam hidupmu
Dan kamu jangan kasar-kasar lagi
Dengarlah pujaan hati

Aku mohon mengertilah
Kita Jangan Bertengkar lagi
Hadapi semua dengan dingin hati
Dengarlah pujaan hati

Aku mohon mengertilah
Kita Jangan Bertengkar lagi
Hadapi semua dengan dingin hati
Dengarlah pujaan hati



-P@y Che-

4 PerancanG:

h.a.n.g.g.o.k.b.a.s.i said...

"tapi kini dye jauh... Takdir.. Aku masih MENGHARAP.. yeah!!! aku bukan lelaki yang cepat mengalah."

salaM! hype, saye fendi! hahah! mint aku ngan ayat nih.. hauhauha! saje nk sibok sini! cuti kan.. so, buat la care cuti, (kaco idop org) hahahha! btw, best la!

nona nadnordin said...

setiap itu adalah dugaanNya, tapi kita manusia mampu mengubahnya.InsyaAllah. hee.
Ada kaitan tak?

h.a.n.g.g.o.k.b.a.s.i said...

ade22.. haha!

Payche said...

yup... takdir di tangan Allah... tapi Takdir itu akan berubah jika kita berusaha dan denagn izin-Nya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan


Segala isi kandungan dan gambar-gambar di MUB's blog (Merancang Untuk Berjaya) ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada MUB's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi


Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998