Merancang Untuk Berjaya.....

"Kita bangkit dari kegagalan, Kita belajar dari kekecewaan, Dan kita mesti mengerti dan memahami, Apa yang kita alami hari ini, Bukan bererti matinya semangat, Berkubur keyakinan begitu sahaja, Tapi dari rebahnya sekeping hati, Akan bangkit seorang insan, Mengangkat martabat maruahnya, Yakin akan dirinya, Menjulang kembali kekuatannya, Menggegar kembali jeritan dan laungannya... Allahuakbar...."


Salam semua...

erm...
aku borin ar... erm.. bukan sepi yea..
Cume aku mula rase seperti Sekali lagi ku lalui jalan sepi..
Yang cukup diri ini kenali dari dulu hingga sekarang....
kalu dulu... aKu sangka dia yang ku cari..
mungkin dulu... Telah ku jumpa..
Namun kini, dia yang menghancurkan jiwa aku...

Tolonglah.. Cukuplah sudah hatiku dipanah duka...
Cukuplah sudah segala sengsara yang aku lalui sepanjang perkenalan kita..
Setiap hari aku berdoa... Dan aku tak mahu lagi dibelenggu rindu lagi...
Kerana ia akhirnya cukup membunuhku...



Yea... Memang... Seperti yang ku jangka terjadi..
Aku "Tewas sekali lagi"..
Kini ia menambahkan luka yang sudah ada ini
Seperti yang ku jangka terjadi..
bila Cinta datang dan pergi...
aku merasakan... Mungkin takdir ku hidup menyendiri...

kalu korang nak tahu... Harapan terakhir ku rupanya sama saja...
Sebelum ini... Dengan yang terdahulu darinya...
Biarkan aku hidup tanpa belaian cinta.. pergi....
Biar semua tahu ku kecewa...


Mungkinkah ini takdir aku untuk hidup ini menyendiri...
Bukan bertemankan sepi... cuma,Yang pasti setiap malam..
AKu imbas kembali...
terlalu banyak Kenangan indah menyentuh hati...
Yang pasti itulah saja mampu ku miliki
Mungkin sepanjang hayat ku bermimpi..... 

~Aku makin jiwa kacau~ 


-P@y Che-

9 PerancanG:

ZWAN SABRI said...

Releksla bro..
Bunga bukan sekuntum la..
Lagi satu maybe dia bukan jodoh yang telah ditetapkan oleh Allah kepada awak kowt..

Payche said...

eh.. da ade yg komen~~

yup~~ betol2...

qasehraihan said...

dtg nk bkwn dn folo...folower ke-30..jenguk dn folo la kita ugek ye..keep in touch

qasehraihan said...

huk huk..kita kawan dua nak??hehe

Payche said...

qaseh!...
thanx...

boley2...
kawan biar beribu yea...

nadiah daud said...

same standard laa kite. sampai give up dah rase. tp, insyaallah akan diteruskan. jawapan yg akan diberi akan sy tunggu. adess.. kenape laa lelaki ni camni. bile dah ade depan mate diabai, bile x de dikejar. pfft. semoge same2 laa kite tabah ye (:

Payche said...

nadiah...

semua laki xsame...
semua gurl pun xsame...

jujur... sy tau sape sy...
tp sy xpenah mengabaikannya...

tp.....

nadiah daud said...

tp ape ye ? (:

Payche said...

~dye pergi~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan


Segala isi kandungan dan gambar-gambar di MUB's blog (Merancang Untuk Berjaya) ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada MUB's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi


Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998