Merancang Untuk Berjaya.....

"Kita bangkit dari kegagalan, Kita belajar dari kekecewaan, Dan kita mesti mengerti dan memahami, Apa yang kita alami hari ini, Bukan bererti matinya semangat, Berkubur keyakinan begitu sahaja, Tapi dari rebahnya sekeping hati, Akan bangkit seorang insan, Mengangkat martabat maruahnya, Yakin akan dirinya, Menjulang kembali kekuatannya, Menggegar kembali jeritan dan laungannya... Allahuakbar...."

Thursday

Usah Lepaskan..

Aku ni over sgt ker?? xtau ar... tapi memang camni la.... member xde.. sape2 xde.. family pown xde kat cni.. huhu....~Bila cinta xlagi untukku~ lalaa...

Usah lepaskan.. cukup bermakna lagu ini bagi aku.. bile sedeyh, lagu nih antara lagu yang aku layan... xpernah rase jemu mendengarnya... Yang perkenalkan lagu nih kat aku ialah LIyana Nasriq... Maybe dye xingat.. tapi bagi aku... Semua memori bersama kawan2, aku tidak pernah lupekan kerana memori itu adalah kenangan silam dan kenangan itu pulak adalah sejarah... Sejarah membawa aku untuk mara ke hadapan.... Penyanyi lagu adalah mamat dari sing-a-pore.... TAUFIK BATISAH....
Firstly, lagu nih buat aku teringat banyak perkara..

DEWAN BESAR-BLOK C-COURT TENNIS-DENGAR TANGISAN-JALAN DALAM HUJAN-STUDY SAMA2-PSZ-Bila Rindu Seseorang...

Yang penting.. Lagu nih besh untuk mereka yang ditinggalkan... hahahahha...


Ade sape2 kenal gambar nih?wallah!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Yang terindah
Terlukis di bibir mu
Tak pernah ku lihat senyum mu
Sebegitu
Pudar kah sudah cinta yang ku beri
Bewarna warni segala
Yang dijanjikan ia


video
Usah biarku bersendirian
Usah biar hati mu di tawan
Usah biar diri ku disini
Seorang menunggu tanpa teman

Usah lepas genggaman tangan mu
Usah biar semua berlalu
Usah terlupa perasaan hati
Pertama kali kita bertemu
Usah lepaskan

Tak mudah ku melupa segala yang berlalu
Ku ingin selalu bersama mu

Ku tak peduli apa sebabnya
Engkau dan dia harus bersama
Mendungnya langit bila berkata
Kita patutnya masih bercinta
Usah lepaskan
 

** Post nih tiada kaitan antara mereka2 yang dluar sane yea!

-P@y Che-

2 PerancanG:

h.a.n.g.g.o.k.b.a.s.i said...

hahhahah! aku da dapat kesan da tande2 ko nih.. memang biase..! nk aku ubat awal2 atau biarkan je?? hahahahhahahahhahahhahahahahahhahahahahahhahahahhahahahhahahahahhhahahahahahhahahahahhahahahhahahahahhhhaha!

haha! aku nk cari bilal la! swoh azankan ko! ko dah terpesong jaoh nih!

Allahuakbar! kluar la kau wahai mahkluk! aku tahu asal usulmu! jngan kau dekati saudare ku ini, sesungguhnye, die tidak berlemak sudaa.. apekan pule isi.. jaoh la kau wahai jin laknaktullah... ohohh!

Payche said...

babeng!!! yeah.. serius.. pagi2 agi aku da gelak ketawa bace comment ko nih... mcam sial...

pale otak la jin...
ko yang SETAN... hahahah... babeng tol.. sabar je la..

Ittakillah!!! Allahuakbar!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan


Segala isi kandungan dan gambar-gambar di MUB's blog (Merancang Untuk Berjaya) ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada MUB's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi


Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998