Merancang Untuk Berjaya.....

"Kita bangkit dari kegagalan, Kita belajar dari kekecewaan, Dan kita mesti mengerti dan memahami, Apa yang kita alami hari ini, Bukan bererti matinya semangat, Berkubur keyakinan begitu sahaja, Tapi dari rebahnya sekeping hati, Akan bangkit seorang insan, Mengangkat martabat maruahnya, Yakin akan dirinya, Menjulang kembali kekuatannya, Menggegar kembali jeritan dan laungannya... Allahuakbar...."

Monday

Erti Cinta...

Borink2... jom layan 'ErtiCinta'..

tengah2 aku blogwalking tibe2 jumpe sumtin yang menarik dari blog 'Ayu Jazari'.... 
Dye perkenal blog AVE...
Akal VS Emosi... nyiah.. nyiah...

Layan2...

 Part-1
 


Part-2


Part-3


Part-4


Part-5


Part-6


Part-7


Bila anda menyerahkan segala urusan kepada Allah, anda akan terkejut dan bingung bagaimana Allah menyelesaikan semuanya dengan cara yang tidak pernah anda bayangkan sama sekali. Disinilah keajaiban terjadi.
Allah Maha Mendengar dan Allah Maha Penyayang terhadap hambaNya.Luahkanlah segala yang terkandung dalam isi hatimu kepadaNya.
Digalakkan menangis ketika menadah tangan memohon petunjuk dariNya.

-P@y Che-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan


Segala isi kandungan dan gambar-gambar di MUB's blog (Merancang Untuk Berjaya) ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada MUB's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi


Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998