Merancang Untuk Berjaya.....

"Kita bangkit dari kegagalan, Kita belajar dari kekecewaan, Dan kita mesti mengerti dan memahami, Apa yang kita alami hari ini, Bukan bererti matinya semangat, Berkubur keyakinan begitu sahaja, Tapi dari rebahnya sekeping hati, Akan bangkit seorang insan, Mengangkat martabat maruahnya, Yakin akan dirinya, Menjulang kembali kekuatannya, Menggegar kembali jeritan dan laungannya... Allahuakbar...."

Asslamualaikum!!

Hey..Hey.. Hey..
Borin seiyh...
minggu nih rasenye paling memborinkan~
kenape?? aku rase minggu ni la yang aku xde buat pape yang interesting~

**Ehsan Dari Pak Go0gle
**kat bawah nih tentatif aku hujung minggu lepas
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Jumaat (14/1/11)
5.30 petang - Gerak balik Hometown
7.30 - Sampai.. (2 jam la chow sebab naek moto je nih)
10.30 malam - tido da.. hahah

Mane pegi masa antara 7.30 - 10.30 malam? aku pegi siap2,solat + dll....
Tengok tb?? xlarat dok pandang tb.. So, jom tido~~

Sabtu (15/1/11)
8.00 pagi - Sudah pegi barang kat pasar
10.00 pagi - jalan2 pusing kuale kasi panas 'kete'...
4.00 petang - pegi mancing kat Sg. Perak - dapat sekor puyu jea (da xde ikan ke Sg. Perak nih)
5.00 petang - main bola n helikopter rc..
11.00 malam - tido!
**Ehsan dari Pak Go0gle
Mane waktu len2?? aku da gune untuk dok baring2 kat umah jea.. (bukan tido ok!)
Serius memang xde bende nak buat!

Ahad (16/1/11)
8.00 pagi - aku basuh kete n lagenda! hehe..
11.00 pagi - buat keje amal, bersihkan rumah mak sedara, ade majlis kawen 6t..
 2.00 petang - layan hidunsetan! hahah
5.00 petang - pegi tgk adik layan Kete rc dan Heli rc..

Fuh~ so... ari last pun cukup menyedihkan.. cam xde pape jea aktiviti!
So, 6t nak plan kasi gegar sikit ini perot~
Kite kasi panjat bukit ke.. 
Pergi memancing kat laut ker..
Kasi pegi make-up kete ke..
kan besh la jugak..
ish2... 

So.. 
So....
So.....

**Ehsan dari Pak Go0gle
~Bosannye~

Arini masuk keje lak~ 


haha.. aku tak puas bercuti di hujung minggu nih~

-P@y Che-

1 PerancanG:

KISAH SUKSES IBU HERAWATI said...

Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah se orang TKW yg bekerja di kilang selangor malaysia, dan secara tidak sengaja sy lihat comentar pak Ramli dari singapur di internet tentang pesugihan dana hibah AKI SYEH MAULANA yg telah membuatnya sukses, saya pun coba buka situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya dan lihan no tlp aki, Saya pun langsug hubungi aki dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan uang RM 200 ribu yg sy minta benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan, Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita semua, cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya, Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet ~>KLIK DISINI<~ Wassalam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan


Segala isi kandungan dan gambar-gambar di MUB's blog (Merancang Untuk Berjaya) ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada MUB's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi


Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998