Merancang Untuk Berjaya.....

"Kita bangkit dari kegagalan, Kita belajar dari kekecewaan, Dan kita mesti mengerti dan memahami, Apa yang kita alami hari ini, Bukan bererti matinya semangat, Berkubur keyakinan begitu sahaja, Tapi dari rebahnya sekeping hati, Akan bangkit seorang insan, Mengangkat martabat maruahnya, Yakin akan dirinya, Menjulang kembali kekuatannya, Menggegar kembali jeritan dan laungannya... Allahuakbar...."

Wednesday

Kembali ke PUlapol


Assalamualaikum...
ha... aku nak cerita pasal perjalanan balik ke Kuala Lumpur..

Yeah.. windu kot kenangan lame..
So, sempat ar jugak lepak kat Pulapol..

Besh ar jugak..
tapi da xmacam dulu...
Semua da berlainan....
nak tau ape da len???

..:: Tiada lagi keharmonian dan keeratan ::..

..:: Penghuninya tidak mesra alam ::..

..:: Persekitaran tidak seceria dulu ::..

..:: xbanyak lagi member2 yang menginap di situ ::..

So.. ade lagi yang xbesh.. tp xnak ar citer semua..
Hahah.. so.. untuk dijadikan kenangan..
Ade beberape gambar telah aku amik sebagai kenangan...

3 jejaka bilik yang sentiasa ceria dan suram ketika dulu!!



yang ini pulak member sebelah...
Yang dok bilik BESAR!!
hahahahahahahhahahahahahhaha.....

Kalu korang boley 'klik' pada gambar,korang ley nampak, dye da potong da name dye...
tapi cam ala-ala je kan... kalu nak potong pown, pakai la marker!
haha...




Maaf la kawan2.. semua no telefon aku xbuang yea...
sebab xde sape kenal korang.. hahahah!!!

**untuk pengetahuan semua reader.. ini adalah kertas yang menyatakan nama penghuni di bilik mereka masing2...hahaha..
terima kasih jugak sebab menbace!!

-P@y Che-

10 PerancanG:

h.a.n.g.g.o.k.b.a.s.i said...

hooho.. aku snyap pun salah! rogol kunk! hoohoh..!

nanti2 ah update pe yg patut! hahhaa!

Payche said...

ahahaha..

ha, 6t tunggu la.. ade peminat akan kol ko...

nyiahahah!!

sudirman said...

tajuk blog awak saya suka..merancang utk berjaya..yehh

amirah said...

wah ada no hp...yg mana single??

Payche said...

@sudirman
thanx man!!

@Amirah

ha... yang single?? semua kot..
hahah!

qasehraihan said...

uiksss..ada no fon

Payche said...

@qaseh...

akak.. hehe.. no fon lame la sumenyea..

-[miracle]- said...

haha. siap ade nombo phone. okayy, sape paling hemsem? nak ngorat. kah3. :D

*gatal

Payche said...

hahaha..
ha, yang ne erk??
yang aziim tuh kot..
hahahahahhahaha

KISAH SUKSES IBU HERAWATI said...

Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah se orang TKW yg bekerja di kilang selangor malaysia, dan secara tidak sengaja sy lihat comentar pak Ramli dari singapur di internet tentang pesugihan dana hibah AKI SYEH MAULANA yg telah membuatnya sukses, saya pun coba buka situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya dan lihan no tlp aki, Saya pun langsug hubungi aki dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan uang RM 200 ribu yg sy minta benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan, Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita semua, cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya, Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet ~>KLIK DISINI<~ Wassalam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan


Segala isi kandungan dan gambar-gambar di MUB's blog (Merancang Untuk Berjaya) ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada MUB's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi


Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998