Merancang Untuk Berjaya.....

"Kita bangkit dari kegagalan, Kita belajar dari kekecewaan, Dan kita mesti mengerti dan memahami, Apa yang kita alami hari ini, Bukan bererti matinya semangat, Berkubur keyakinan begitu sahaja, Tapi dari rebahnya sekeping hati, Akan bangkit seorang insan, Mengangkat martabat maruahnya, Yakin akan dirinya, Menjulang kembali kekuatannya, Menggegar kembali jeritan dan laungannya... Allahuakbar...."

Assalamualaikum...

aduih,lama giler aku tak mencoret kat sini...
Maafin  ya~ haha... aku bz dan bz.. saje nak bz, ade kamu kisah?~

Gambar hiasan : Ehsan Pak Google~

erm... banyak sgt mende aku buat dari bulan februari ritu..

Keje + Cari Kerja + Kursus + Part time + Exam + Bersukan

ade yang nak tolong aku x???
tolong tengok pun boley ape salahnye kan??
hehe....

konflik pun banyak gak..

++Konflik pejabat..

    +++Konflik kerja...

       ++++Konflik hati...

           +++++konflik keluarga..


~~aduih... 


Gambar hiasan : Ehsan Pak Google~

4 PerancanG:

Mr iz said...

perancangan itu penting dan juga kesabaran dan ketabahan..... tolong gak ni... tolong tengok je la he he he

Payche said...

haha...

da teke da...

bagus2..

SayangSal said...

biasalh tu tu kan...naanya pun hidup..org kata dalam hidup kalau takder cabaran tak syok...so layan pelan-pelan...insya allah...pasti ok...:)

Payche said...

chayok~
betol tuh kak~

(",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan


Segala isi kandungan dan gambar-gambar di MUB's blog (Merancang Untuk Berjaya) ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada MUB's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi


Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998