Merancang Untuk Berjaya.....

"Kita bangkit dari kegagalan, Kita belajar dari kekecewaan, Dan kita mesti mengerti dan memahami, Apa yang kita alami hari ini, Bukan bererti matinya semangat, Berkubur keyakinan begitu sahaja, Tapi dari rebahnya sekeping hati, Akan bangkit seorang insan, Mengangkat martabat maruahnya, Yakin akan dirinya, Menjulang kembali kekuatannya, Menggegar kembali jeritan dan laungannya... Allahuakbar...."

Alhamdulillah...

Suatu ketika dimana aku baru pulang dari perantauan... 
Selepas bersalaman dengan orang-orang tersayang.. ku kucup pipi mereka..

bermula perbualan...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

           Aku : Mak, ade surat pape tuk atih(dis one panggilan aku kat rumah oke!) ke??

          Mak : xde pun.. tapi cek ade la..

          Aku : bior betol?? (dengan muke tersengih la kan)

          Mak : Mak da tolong tengok da .. g tengok kat bilik kamo tuh...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aku dengan gumbirenye kasi gerak laju g bilik aaargh..

lalalalalalalalallalalalala........

hahaha... sekali yang ade adalah cek dari  NUFFNANG Sdn Bhd!!!

ha, 3 bulan baru dapat rupenye yea!!!... jangan jeles kay!.. hahaha~

jeng jeng jeng....



 nilainye xde la banyak.. boley la.. sape nak bagi RM$$$ pada kite bukan.. hahahah~


 jadi pada korang, rajin2 la berblog dengan nuff.. yang penting jadi pastikan anda adalah Glitterati dalam keahlian NUFFNANG...

tuh je dulu..
Wassalam...
-P@y Che-

16 PerancanG:

LindaRahim said...

belum merasa lg...

Eza Ridzwan said...

tahniah..akak plak malas nak join nie...penin pala dok tgk banner ntah apa² ntah...miahahahaa..

qasehraihan said...

waaaaa....jom kedai makan terdekat..

misza said...

wah! seronok erk. br 3 bln dah dpt. mantap.

sentuhanurani said...

berapa la dapat tu??jap2 nak intai2..yang pasti mesti 3 angka kan??hehe
jomla klik2 nuffnag..:)

Budak Chomot said...

Wahhh belanjalah kite! Hehe.
Budak Chomot tak pernah dapat pun lagi. Huhu

PReDicToR said...

wahh seronoknya

Payche said...

@LindaRahim 6t bakal la tuh... (",)

Payche said...

@Eza Ridzwan betol... kalu xrajin jangan wat tw.. huuh

@merancang tok berjaya ha... jom akak... kite p makan mana2 saye blanje.. hehe~

Payche said...

@MisZa xde la 3 bulan.. lame gak.. cume, nak tunggu cek tuh sampai tuh yang lame tuh..

@Sentuhanurani xde la sampai 3 angka.. boley la sikit je.. haha~

Payche said...

Budak Chomot cube la.. insyaallah dapat 6t...

PreDiToR ape yang seronok.. huhu~

mykhalis said...

kenapa khalis nampak jumlah nye? banyak lah tue..khalis tak wat iklan pun..hehe

Payche said...

khalis... nampak ek?? rezeki la tuh...
heheh..~

AJ AidaJohari said...

salam nak ty camne nk dpt be byk ye? sy baru join otb aritu. UV sy 87, tp masih xde earn..nape ye??

faizal hamid said...

Aida Johari.. Cube cek kt menu 'MANAGE BLOGS'.. tgk la da tambah 'ads' ke belum..

KISAH SUKSES IBU HERAWATI said...

Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah se orang TKW yg bekerja di kilang selangor malaysia, dan secara tidak sengaja sy lihat comentar pak Ramli dari singapur di internet tentang pesugihan dana hibah AKI SYEH MAULANA yg telah membuatnya sukses, saya pun coba buka situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya dan lihan no tlp aki, Saya pun langsug hubungi aki dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan uang RM 200 ribu yg sy minta benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan, Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita semua, cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya, Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet ~>KLIK DISINI<~ Wassalam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan


Segala isi kandungan dan gambar-gambar di MUB's blog (Merancang Untuk Berjaya) ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada MUB's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi


Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998